Thursday 12 January 2012

سگهای پلید انسان نمای سربازان امریکائی را مشاهد کنید که در افغانستان  بر  روی جنازه های کشاورزان مسکین که بدست سربازان  سگ نمای امریکائی که بشهادت رسیده اند روی انها می شاشند. ای مسلمانان چرا شما هنوز بیدار نمی شوید این سگهای پلید را به جهنم بفرستید و ای افغانها چرا شما ذلت را بخود بسته اید بلند نمی شوید و این سگهای ویلگرد را از سر زمین خود بدرک  واصل نمی کنید حمت کنید بلند شوید این وقت است 
ویدئیو را مشاهده کنید 


ویدئوی ادرار کردن سربازان آمریکایی بر کشته شدگان طالبان

فرماندهی تفنگداران دریایی آمریکا روز پنجشنبه 12-1-2012 اعلام کرد در حال تحقیق درباره ویدئویی است که در آن چهارسرباز از نیروهایشان در حالیکه بر اجساد کشته شدگان طالبان ادرار می‌ کردند ، نشان داده می شوند.

به گزارش خبرگزاری رویترز انتشار این ویدئو خشم سازمانهای اسلامی در آمریکا را برانگیخته است.

بر اساس اين گزارش برخی از این سازمان ها ضمن ارسال نامه ای اعتراضی به وزارت دفاع آمریکا نسبت به زیر پا گذاشتن ارزش ها اخلاقی و توهین به حرمت انسانی توسط نیروهای مارینز آمریکایی ابراز نگرانی کرده خواستار مجازات عاملان این بی حرمتی شدند.

انجمن روابط آمریکا و مسلمانان در واکنشی به این ویدئو گفته است اگر محتوای این ویدئو مورد تایید قرار گیرد، رفتاری دور از شان ارتش آمریکا را به تصویر می‌کشد.

این انجمن ضمن ارسال نامه ای به لیون پانیتا وزیردفاع آمریکا خواستار مجازات عاملان این رفتار" اهانت آمیز" شدند.

فیلم ویدئویی 4 سرباز آمریکایی را نشان می دهد که برروی سه جسد کشته شده اعضای گروه شبه نظامی طالبان ادرار می كردند.

همچنین در این ویدوئو یکی از سربازان امريكایی در حالیکه برجسد خونی یکی از کشته شدگان ادرار می کرد ، به او می گوید: "روز خوشی را برایت آرزو می کنم " .

فرماندهی نیروی دریایی آمریکا روز گذشته طی بیانه ای اعلام کرد ما هنوز از صحت یا سقم این
فیلم اطلاع دقیقی در دست نداریم اما می دانیم که این گونه رفتار با ارزش های اخلاقی که ارتش آمریکا به آنها اعتقاد دارد همسویی ندارد و ما در این زمینه به بررسی و تحقیق خواهیم پرداخت.

گفتنی است که در حدود 20 هزار نفر از تفنگداران نیروی دریایی آمریکا در افغانستان و بیشتر در ولایت های "قندهار" و "هلمند" در جنوب این کشور مستقر هستند.

--------------------------------------------------------------------------------------------